tisdag, juni 08, 2010

Tjolahej!

Nu är sidan äntligen uppe! Ta en titt på www.madeinjukkas.com vettja! Det är fortfarande lite glest "på hyllorna" men det kommer mer...Lite av tjorvet som varit för att få igång den beror helt säkert på att jag kan nada om datorer! Men mest för att de har vart sjukt sega! Jajja nu är den uppe i af!=)

Fick jobb oxå! Börjar inte förrän 5 juli så det passar ju rätt bra med tanke på att vi åker bort snart, så behöver jag inte ta ledigt det första! Det nya jobbet verkar bli kul, mycket ansvar vilket jag gillar!!=) Fast det känns som att jag behöver lite mer insikt än att bara gå på schema direkt. Hade velat gå bredvid ett par dar i af så man vet hur allt funkar rent praktiskt. Får väl se om det går. Ska på grillparty med de nya arbetskompisarna på fredag. Kul och se vad man ska jobba med för folk! Ååhh jag får vara ute och jobba vissa dar oxå! Det är det bästa=) I af om det är bra väder!

Idag har vi varit lite slappa jag och Erik. Vi hade ju tänkt anlägga potatisland i söndags men vi var så sjukt lata då! Säkert efter den hektiska dagen i lördags (hela dan på flygplatsen som firade 50 år, med lillebror, sen direkt på grillparty hos kusinen) så det blev inte mycket av. Så försökte vi få det gjort idag men vi var för trötta för det! Jag hade ju suttit på "anställningsintervju" i två timmar, jag var helt slut =) Nä men imorrn ska vi göra bort det direkt när Erkki kommer hem från jobbet.

Nä om man skulle ta och sova!

God natt

Inga kommentarer: