söndag, juli 25, 2010

Den här dan har gjort jättefort! Men nu när jag kom hem känner jag mig jättetrött! Men jag kanske måste åka upp på stan och handla åt mommo. Ska gå upp och kolla nu om hon behöver nåt, jag har ju inte vart där på ett par dar så det är ju mycket möjligt att nåt är slut. Syrran kanske vill följa, Erik och Jonne ska ut med båten och fiska i Laxis. Jag orkar inte följa med idag.

Hoppas min tenntrådsbeställning kommer imorrn så jag kan fortsätta sy, har kommit igång med armband nu och tänkte väl göra ett par till innan jag börjar med nåt annat igen. Det är ju så kul =) Min kompis Anna som bor i Jokkmokk nu för tiden har kommit in på skinn/ textil på Samernas och det hade ju varit sjukt kul att gå i samma klass! Men jag är ju åttonde reserv så jag har ju typ tappat hoppet, skolan börjar ju snart. Anna hade en kompis som var 18:de reserv! Undra hur många som söker dit egentligen, nog visste jag att det var många men...Jaja, annars får väl Anna lära mig sen! :)

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: