måndag, juli 05, 2010

Himlars vad mycket tid av ens fritid det tar att jobba! Jag jobbar exakt hela dan. Halv 9 till halv 7, idag blev det till 7. Det är inte mycket annat man hinner med då.

Jag har fixat så att jag är ledig 4 dar i helg, vi ska på kalvmärkning i Norge. Åker på torsdag efter jobbet eller fredag morgon. Tar med lavvun och sover i den, för huset var full smockat. Men det blir ju bara bättre egentligen, att han nåt eget. Annars är man så himla på varann hela tiden och är man där länge så blir det rätt jobbigt. Tydligen ha de lovat bra väder så vi får väl hoppas på det! Får baka massa bullar så man har nått att göra om det regnar ;)

Jag trivs som fisken på mitt nya jobb, dagarna går verkligen jättefort trots att de är så långa. Man har nåt att göra hela tiden!

Nu är det nog dax att sova!

God natt!

Inga kommentarer: