söndag, juli 25, 2010

God morgon!

Igår var det kanoners väder! Helt vindstilla, inga moln och stekande sol! Och jag jobbade ute hela dan. Prata med folk, kasta lite lasso, mata renarna osv, så himla skönt jobb ändå! I förrgår var första dan jag tyckte att det är riktigt kul på jobbet, det berodde nog på att båda guidningarna jag hade den dan gick superbra! =) Och igår gick det också jättebra, har som fått lite bättre flyt nu när jag gjort det några ggr. Så det känns skitbra! Jag har vart himla produktiv också på jobbet när det varit dåligt väder. Två armband på två dar. Erik fick den ena och den andra var till mig men den blev alldeles för stor, jag vet inte vad jag tänkte, så det får jag väl sälja då istället. Men de blev riktigt fina, första gången jag gör breda armband.

Igår kväll var vi ut med båten och fiskade i laxforsen. Vi fick inge fisk men det var skönt i det fina vädret. Kameran är kvar i bilen så det blir inga bilder nu.

Idag är det sämre väder, vit himmel och 12 grader. Jag jobbar inne idag så det gör inget om det börjar regna, hihi. Nåväl, ska cykla iväg till jobbet snart.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: