fredag, juli 02, 2010

Idag har det varit toppenväder! (tror jag i af, har varit inne hela dan) Fortfarande vid sju på kvällen kan man gå med t-shirt, då är det varmt=) Och helt vindstilla!

Dan har gått rätt fort, det har varit en del folk. Jag har jobbat alltså! Stått inne i kåtan typ hela dan så jag har inte fått så mycket sol på mig. Börjar bli lite nervös inför imorgon när jag ska guida! Kommer säkert inte kunna sova i natt! Haha, nä men nog går det bra, det ska bli kul! Har skitont i benen och fötterna för att jag har stått hela dan. Usch!

Jag gillar inte när Erik har eftermiddag. Ensamt hela eftermiddan och kvällen =( Ska kolla om det börjar nån film här vid åtta och bara slappa och vila benen!

Ha en trevlig kväll!

Just ja, vill bara tacka alla ni som skrivit www.madeinjukkas.com på Facebook! Tack och bock!=)

Inga kommentarer: