måndag, juli 26, 2010

God morgon!

Idag är jag uppe tidigt och ska iväg till stan innan jag ska öppna på jobbet. Våran kvittorulle tog nämligen slut igår och när vi skulle byta så funkade det inte. Det fanns nämligen en massa rullar som var till den gamla kassan och troligtvis trodde nån väl att de skulle passa även till den nya kassan. De är ju samma storlek och så men kvalitén på pappret är inte samma, så när man sätter i en ny rulle så skriver den inte. Man får ut kvitto fast utan text! Och så var det ju söndag igår och typ omöjligt att få tag på nåt. Så jag får sticka nu och köpa. Båda mina kollegor är lediga nu i fyra dar så jag ska jobba med en gubbe som heter Björn! Ska bli intressant. Han vet typ ALLT om Jukkas, och histora i allmänhet tror jag. Han kan i alla fall snacka hur mycket som helst om det. Han slutar liksom aldrig, fastän gästerna ska med flyget! =)

Jaja, det blir säkert en bra dag. Vädret är inte på topp, mulet och kallt! 10 grader bara. Jag får göra en stor eld alltså!

Ha en bra dag alla!

1 kommentar:

Sofia sa...

Ida Pida, vattenskida! (Snyggt smeknamn).. ;) Vi får styra fika och surra när det finns tid över! :) Kram!