lördag, juli 17, 2010

Har varit hemma från jobbet idag pga ryggen. Har inte gjort ett skit idag egentligen. Suttit vid datorn och fixat lite med hemsidan och sytt lite. På en gång jag reser mig upp gör det ont i svanken, den är helt stel typ. Fick ju massage av Erik igår med nån muskelsalva grej och behöver nog det idag med. Han själv har varit, och är fortfarande, och paddlat Lerälven. Den ligger nånstan upp mog Björkis hållet där uppe, jag vet inte exakt. Han ringde nyss och sa att han hade vält och tappat sin paddel i en fors som var typ en halv mil lång. Det var inte långt kvar när han välte men då fick han dra upp båten och gå till vägen medan de andra paddlade hela vägen. Ja efter 8 timmars paddling är man nog rätt trött, jag hade då inte ens orkat lyfta paddeln efter så lång tid! Han har säkert en djävulsk träningsvärk imorrn! Kanske han vill börja styrketräna efter det här?=) *hoppas* Bara för att jag ska få en kompis!

Syrran frågade för typ 2 timmar sen om vi skulle gå ut och promenera med hundarna. Hon är lite smått seg...

Varför får jag handsvett av att sy? Får alla det? Är det samma sak som att man får handsvett när man tatuerar sig?

Nä jag ska sy lite till då, innan vi ska gå

Inga kommentarer: