onsdag, augusti 04, 2010

God morgon!

Det blir nog en fin och varm dag idag! Himlen är blå men luften är kall, än så länge, det lär bli varmt om nån timme. Jag kollade på schemat och det är bara 7 dagar i rad! Tjohoooo! En dag mindre än jag trodde! Gud va skönt! Jag jobbar inne idag och imorrn och sen ute fredag lördag. Fast jag lär ju sitta ute i solen om det är lugnt inne =)

Rensade potatislandet igår. Kul att få egna potatisar! Jag har ju mina smultron där också men jag ser inga bär än. Viktor har lagt dit lite persilja och dill så vi har ju värsta landet=) Min gurka och tomat står i pappas växthus, men eftersom det är rätt många glasskivor som gått paj så har de nog frysit lite när det har varit så sjukt kallt här! =( Men nästa sommar ska jag fixa ett eget växthus =)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: