tisdag, augusti 03, 2010

Imorgon börjar åttadagarsveckan! Jag är redan trött! Nä nog går det väl bra men det känns lite motigt just nu bara. *tänk på pengarna* Har ju bara 10 arbetsdagar kvar sen är jag arbetslös igen. Jag kommer ihåg när jag jobbat en vecka och det kändes som en evighet, säkert för att vi har så långa dagar, och insåg att jag hade 5 veckor kvar! Och nu har det gått 4 veckor och det har ju gått jättefort egentligen!

Jag och syster var till idrottsplan och försökte träna lite lydnad med hundarna. Hon brukar ju träna med sin hund typ hela tiden så det gick ju bra, men Bruno fattar typ nada och vill bara leka och bryr sig inte om vad man säger. Men platsliggning klarade han bra! Vi brukar ju träna med honom att han ska sitta och stanna när vi går iväg och får inte komma förrän vi ropar, så det kunde han ju fint=)
Sen gick vi ner till Tamertsbrygga och kastade lite pinnar. Jag hade med schampot för jag tänkte att Bruno skulle bli lite ren! Jag har kört lite med hårtorken nu också för att få han lite torrare men han var lite rädd för den så han lät mig inte komma för nära.

Ska börja rulla köttbullar! Är svinhungrig! Erkki kommer väl inom en timme så vi kan äta=) Måste nog ta en banan innan dess!

Hörs!

Inga kommentarer: