måndag, augusti 30, 2010

Jaha då var man hemma i lägenheten igen! Guuuud vad jag inte gillar att bo i lägenhet! Usch! Jag hade kunnat vara kvar i Vuosko hur länge som helst! Vi hade ju så himla bra väder hela tiden också! Hur skönt som helst, fastän vi mest jobbat hela tiden. Jag och Erik byggde upp ungefär halva själva men sen blev det lite för tungt och högt för mig. Sen kom ju Viktor över helgen så allt var klart på lördag eftermiddag, det var skönt!

På vägen hem igår då så åkte vi upp till Gatterjohka och åt middag på ebbes kök med Gustaf och Marina. Det var jättefint där, och dyr mat. Jag tog en macka med renstektröra och de andra åt hamburgare. Inte min stil alls=) Nä men det var väl helt okej. Förvånad över hur mycket folk det var där! Typ fullt, mest norrmän. Nä det var nog fan bara norrmän!

Jajja, ska väl fixa lite grann här hemma, tvätta skogskläderna och städa lite. Har några beställningar att ta itu med också. Om två veckor åker vi tillbaka till Vuosko!!=)

Ha en fin eftermiddag!

Inga kommentarer: