fredag, augusti 06, 2010

God morgon!

Varför tror man alltid att man inte ska slabba med färgen när man målar och därmed skiter i att sätta på nåt oömt? Igår målade jag lite på båten med svart färg, och hade på mig min relativt nya Lundhags tröja, som nu är förstörd!! >:/ Fan va dumt! Min favorit tröja! Får väl köpa en ny då...

Jag har fått förlängt en vecka till, så jag jobbar till 22 augusti. Fick även jobberbjudande till vintern, vilket jag tackade ja till! Vi ska prata mer om det nästa vecka.

Idag är jag guide. Det var jätte länge sen jag var det, har mest jobbat i butiken den sista tiden. Jag är alltid lika nervös när jag ska guida. Kommer jag ens ihåg vad jag ska säga? Hoppas det inte är så mycket folk och att de inte pratar nåt annat språk än svenska=)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: