onsdag, augusti 18, 2010

Jag är så gott som frisk nu! Så sjukt jävla skönt!! Är så glad för det! Jag kan göra typ vad som helst fast jag blir lite snurrig ibland. Igår var jag och Maria i blåbärsskogen och då blev jag lite yr av att kolla upp och ner hela tiden. Känner mig inte helt bra i huvvet än men det är nog inte länge kvar tills dess. Jag spyr ju inte nå mer så=)

Har varit duktig och tvättat bilden idag, både ut- och insidan. Det är kanoners väder. Inte så varmt i skuggan , +10 kanske, men solen steker på bra och det blåser typ nada.

Imorgon ska jag jobba. De fyra sista dagarna. Ska bli kul! Det här är nog lätt det roligaste sommarjobb jag haft! Eller jobb överhuvudtaget tror jag faktiskt. Får se om det blir lika kul till vintern...

Jag kom just hem efter biltvätten hos farsan, känner mig trött. Fast jag har lust att göra nåt mer, baka typ...Får se om ork kommer=)

Ha en trevlig eftermiddag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas de går bra för dig och jobba nu. /Mamma