onsdag, september 01, 2010

Jag har alltså försökt få tag på nån människa på kommunen som kan svara på min fråga. Tänk att det ska vara så sjukt svårt att hitta nån som vet? Jag har alltså fått ett brev ang vårat bygglov och det var en grej som inte stämde. Jag ringde till tanten som skickat brevet och hon hänvisade mig till ett annat nr. Det numret hade mobilsvar i två dar så jag var tvungen att ringa växeln tillslut och fråga om de visste vem jag ska prata med. Fick alltså inte namnet på personen vars nummer jag fick. Jaha, blev kopplad till nån annan tant som äntligen svarade och berättade hela historien, och blev hänvisad till en annan tant! När jag ringer det numret är det upptaget och inget svar! *suck* Man blir lite less! Men jag får väl fortsätta imorrn.

Var förbi på mitt nu gamla jobb för att hämta lite papper, och fick jobb. Det är en grupp journalister (typ 30 pax) som ska ha guidening och mat. Så jag och Katja ska ta det eftersom Nisse själv är på gala i USA och ska ta emot nåt pris. Han ville även att jag ska ha kolt på mig. Ja det blir ju intressant. Journalister från alla möjliga tidningar från alla möjliga länder. Detta på torsdag nästa vecka, så jag har ju några dagar på mig att bli nervös!

Erik jobbar eftermiddag=( Kommer inte hem förrän vid 00 nångång typ...Triist!

Imorrn ska jag till sjukgymnasten. Tog ett tag innan jag fick tid, trodde inte jag skulle få nån alls faktiskt! Jag har ont i nacken så det ska bli kul och höra vad hons äger. "Träna" troligtvis! Lite massage hade ju inte vart fel heller! Har fått det en gång när jag var där för några år sen. Sjukgymnaster kan faktiskt massera=)

Nä gud vad jag är trött!

God natt

Inga kommentarer: