torsdag, september 16, 2010

Jag är helt slut. Hade ont i huvet när vi kom hem från Happis men det börjar släppa nu. Ligger halv död på soffan! Vi var borta i exakt 12 timmar, 06:30-18:30. Stannade även i Svappavara och åt hos Idas pappa och hämtade upp flickorna, han var nämligen barnvakt.

Imorgon är Erik ledig! Skönt=) Vi drar till Vuosko så fort som möjligt men jag ska till AF kl 14 så det blir ju inte så tidigt ändå. För att det inte skulle bli så stressigt på söndag så var vi och röstade på bokbussen idag. Så himla smidigt=)

Denna vecka har gått så himla fort tycker jag! Har inte hunnit göra mycket, eller är det det man har?

Ja vad köpte jag på IKEA då? Inte speciellt mycket, nån ljusstake, lite tyg, en liten bricka, en dörrmatta...Totalt typ 200 spänn! Tror aldrig jag har kommit ut därifrån så billigt! Ganska nöjd över mig själv ändå! Jag menar, hur lätt är det inte att plocka på sig en jäkla massa saker man EGENTLIGEN inte behöver men man köper det för att det är billigt typ!?
Köpte även en mössa och en tröja åt Erik så han oxå skulle bli glad=) Fast det var ju såklart från en annan affär!

Ska nog snart ta mig till sängen...

God natt

Inga kommentarer: