torsdag, september 09, 2010

Morron!

Har varit uppe sen 07:00! Vaknade pigg och utvilad. Sitter och översätter några ord till engelska. Intestines, undra hur man uttalar det? Om en timme ska vi börja förbereda för gruppen som kommer med planet 12:40. Är något nervös eftersom min kollega tyckte att jag skulle köra allt snack om samisk mat, hon tyckte att jag har mer erfarenhet om det än hon, men inte vet jag, jag lagar aldrig mat=) Men har säkert ätit lite mer än hon. Men ändå! Jaja, nog går det bra!

Är så himla förkyld, ont i huvet och näsan bara rinner! Garanterat min kära sambo som smittat mig för han har haft ont i halsen flera dar nu. Får kanske ta en alvedon för att klara av dan.

Jag väntar på att dimman ska lätta och att det ska bli lika fint som igår, +19!! Fast det verkar inte hända, det är +8 och full dimma. Triiist! Så varmt som det var igår alltså, helt sjukt! Rena sommaren ju. Ovanligt varmt för årstiden. Konstigt att ha sommarvärme när alla löv är gula=)

Nåväl, ska försöka kurera mig lite och sen sakta men säkert ta mig till jobbet!

Ha en jättebra dag!

Inga kommentarer: