torsdag, september 02, 2010


Jag ska vara med på TV! På måndag ska jag guida fyra pax från SVT och de ska filma samtidigt!! Kommer att vara såååå sjukt nervös! Blev nervös direkt jag fick veta detta. Sen ska jag laga suovas åt dem och berätta lite om det. Lite repetiotion inför torsdagens storgrupp! Det blir säkert kul! Men inte kul att se det på tv sen! Haha! Jag kommer icke berätta när det ska sändas!=)

Fick äntligen tag på kommun tanten. Jaha bla bla bla och nu ska de ringa upp mig. Får väl se vad de kommit fram till då. Verkar ju lite snurrigt.

Idag har jag vart hos sjukgymnasten. Jag ska börja träna i varmbassäng och även på sjukhusets gym! Perfa! Då kan jag säga upp mitt Nautilus kort.

Vad ska man hitta på ikväll då? Ensam som vanligt. Erik åkte just till jobbet. Började sy ett par gardiner men symaskinen sluta funka!! Blev less och la ner det projektet. Men jag vill gärna få klar de där gardinerna så jag kanske ger det ett till försök att få igång den. Får se hur jag gör...

Inga kommentarer: