tisdag, september 21, 2010

Går ringde Ica-chefen och väckte mig halv 8 och ville att jag skulle jobba. När jag kom dit fick jag veta att det var ett mördarskift jag fått! Jag kom inte dit förrän efter halv 9 ungefär och slutade kvart över sju! Så himla lång dag, 8-19! Man är ju halvt död efter en sån dag! Men det gick bra, det var ju min första dag så. Idag har bara jobbat 10-16, så himla skönt! Imorrn jobbar jag 15-19, ännu skönare=) Jobbigt med mördardagar!
De nya ägarna var där idag. De ska bygga om en massa och frågade mig hur jag tyckte att de skulle bygga. Men jag hann som inte svara på det utan alla, de var tre st, hade ju sina åsikter om hur det skulle bli. Sen gick dem, och tackade mig! Jaha, jag fick ju inte en syl att ens säga nåt, men var så god!

Erik har eftermiddag, så vi har typ inte träffats sen i söndags! Han har tydligen köpt en bil. En blå golf eller nåt sånt. Det är ju bra, det blir genast problem när vi båda jobbar i stan. Haha, ska bli kul och sen den blåa faran. Den går säkert hårt som fan också. Diesel.

Jag är trött som en demon! Tänkte tvinga mig uppe tills Erik kommer men det går nog inte.

Nä det går inte...

God natt!

Inga kommentarer: