fredag, september 24, 2010

Det är kanonersväder idag! Jag fick sån himla lust att fara till stugan, men vi hade ju bestämt att vi inte skulle fara denna helg + att även om jag hade packat klart allt och fixat allt så hade vi nog inte hunnit över till andra sidan förrän mörkret fallit på. Det börjar ju skymma redan innan halv sju! Och man vill ju helst vara över innan det blir mörkt annars är det inte så kul.

Jag och Maria var och promenerade typ en timme imorse efter elljusspåret med Hoggis och Bruno. Skönt! Jag lyckades ju sova till 10! Sen kl 12 mötte vi upp Catti och Linnea och deras barn på stan och tog en fika på café Rost. Det var trevligt. Jag Maria och Catti har ju varit arbetskompisar på ICA en gång i tiden. Och nu har Catti fått barn med min gamla klasskompis från Jukkas.

Nu har jag diskat och städat så nu är vi lediga resten av helgen. Erik har jobbat förmiddag idag så han kommer hem tidigt. Sen har han eftermiddag nästa vecka också! Men han får ju lång helg i af.

Hoppas det är fint väder imorrn så man kan sticka ut och grilla och plocka lingon eller nåt =)

Ha en fin eftermiddag!

Inga kommentarer: