måndag, september 13, 2010

God dag!

Synd att jag inte tog med mig kameran till Vuosko, fattar inte vad jag tänkte med! Det är ju så himla vackert där uppe nu! Fast det dröjer nog inte länge tills det blir grått och trist, bladen har redan börjat falla av!
Igår när vi åkte över Träsket var det ganska så vågigt! Plus att det regnade, och ingen av oss hade tagit med oss regnbyxor (smart)! Så man blev lite blöt. Och tydligen så var knapplåset inte aktiverat på mobilen så den har ringt upp en massa folk och skickat tomma meddelanden! haha, märkte det när folk börjar ringa upp och fråga vad jag ville!

Håller på att dona för fullt här hemma, har rensat lingonen och bakat en lingonkaka samtidigt som jag tvättar. Funderar på att baka bröd också när ändå ugnen är varm!

Det är ganska fint väder idag, varmt men inte så mycket sol. Men inget regn i af=)

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: