söndag, januari 02, 2011

Då har den första dagen på det nya året gått! Den dagen gick fort. Senaste timmarna har jag suttit med designen på madeinjukkas.com! Skitjobbigt att jag aldrig kan bestämma mig hur jag vill ha det, blir liksom aldrig nöjd. Men nu tänkte jag ha det så här ett bra tag i af (gå gärna in å kolla), kanske inte blir less så fort för det är rätt stilren design den här gången.

Imorgon tänkte jag ta tag i detta företag på det mer praktiska planet, nämligen lokalen! Måste fixa i ordning så man kan spackla och måla, och ev tapetsera, fick ju över lite av björktapeten vi har i rummet här hemma. Tänkte att man kanske kunde göra nåt bra av det istället för att slänga!

Nåväl jag ska väl också sova...Måste bara kolla slutet på "Paradiset", Helena Bergström är ju världens bästa skådis!:D

God natt!

Inga kommentarer: