tisdag, januari 04, 2011

Har ätit middag för ett tag sen och efter det blev jag helt slapp, skulle nog kunna somna om jag la mig på soffan nu! Jag ska snart åka upp till stan och hälsa på Sofia. Skulle behöva vakna till lite innan dess, men det är nog inga problem för när man går ut i -34 så piggnar man nog till lite! Egentligen skulle man väl bara vilja vara inne och elda när det är så här kallt! Men jag måste ju passa på och göra saker när jag för en gångs skull ha bilen, ska hämta han när han slutar.

Det blev ingen tapetsering idag eftersom vi sov alldeles för länge! Erik höll väl på med sin julklapp (nintendo DSi XL) till typ 01:30 eller nåt sånt så han vaknade inte direkt när min mobil ringde kl 09. Men den där mobilen är ju så himla knäpp så när jag tröck på znooze ringde den inte fler gånger. Jag trodde att batteriet var slut men den var igång, och larmet var på znooze! Usch vilken dålig mobil! Bryter samtal typ hela tiden också! Köp aldrig en x10 mini säger jag bara! Vi hann inte göra så mycket innan det var dax att åka till stan. Jag for och tränade eftersom jag kände att nacken behövde det, och nu känns det mycket bättre=) Sen har jag bara kommit hem ätit och nu ska jag iväg igen.

God kväll!

Inga kommentarer: