lördag, januari 22, 2011

God dag!

Det är helt sjukt fint väder idag! Lite kallt, eller nä det är det inte heller -13,5. Inte ett moln och vindstilla! Ångrar lite att jag inte följde med Erik och Jörgen till Vuosko imorse.

Jag sitter på datorn inne hos pappa. Har varit i butiken sen imorse och börjar lite hungrig så jag ska ta en macka här och gå hem och äta lite senare. Han själv ligger och sover, han har nattjobbs vecka.

Ska ta och kolla igenom lite grejer jag ska beställa också medan jag har en dator med stor skärm! Börjar bli lite less på den där lilla vi har. Måste köpa en ny, stor! Gud va less jag är att alla mina favoriter är borta=(

Senare ska jag gå förbi Loungen och dricka varm choklad eller eventuellt kaffe och prata med Jonne som jobbar där. Han var förbi butiken nyss och gav ett grisöra åt Brune. Mums!

Ska ta och äta nåt...

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: