onsdag, januari 26, 2011


Nu får det snart vara bra för idag! Har suttit vid datorn exakt hela tiden sen Erik åkte till jobbet strax efter ett! (Bruno har legat och snarkat på kökssoffan brevid mig hela tiden!)Har beställt grejer till butiken och tjorvat fram och tillbaka med ett tryckeri som ska trycka några tröjor åt mig. Det är fortfarande inte klart med trycket, jag får det inte som jag vill. Eller ja, det är svårt att förmedla tydligen, för killen på tryckeriet gör det inte rätt i alla fall.


Jag inproviserade lite i köket nyss. Brukar aldrig göra det annars men Erik har inspirerat mig=)Tog ju fram blod för några timmar sen för jag tänkte göra blodplättar, men det sket sig med blodet ka man säga så jag tog fram en korvbit istället! Stekte den tillsammans med färska champinjoner och creme fraiche! Kryddade endast med chilipulver! Man hade ju kunnat äta typ makaroner till men jag åt det bara så. Det var gott!


Tror att det blir en lugn kväll hemma idag för en gångs skull. Har tänt lite ljus och ska dra över mig en filt och kolla om det är nåt på tv. Men jag kan nog inte låta bli att gå till butiken i alla fall sen=)


Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: