lördag, februari 05, 2011

Sorg...

Jag har sorg...Min hund är död. Han blev påkörd av en bil framför ögonen på mig och vi var tvugna att avliva honom=( Detta hände torsdag förra veckan. Trots att jag sitter med min sprillans nya Macbook pro i famnen känner jag inte en uns av lycka. Fan va livet är orättvist. Vissa får leva och vissa måste dö. Okej alla måste ju dö förr eller senare men man vill ju helst att alla ska dö senare om nu detta måste ske. Så jag har levt som i en bubbla den senaste veckan men börjar väl sakta men säkert ta mig ur den. Det är så himla svårt att vänja sig. Ingen som är hemma när man kommer hem, ingen att promenera med på morgonen, ingen som ligger i famnen när man kollar tv, ingen som ligger på golvet bredvid när man syr, ingen som följer en vart man än går.Hoff! Så himla jobbigt....

Idag har jag fotat två par tofflor som jag sytt klart och tänkte sätta upp de på hemsidan. Men inte gick det! Börjar bli jävligt less! Orkar inte svammla med det nu tror jag, Erik ska sätta på en film.

Ha en mysig kväll alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj! =o( Beklagar verkligen sorgen. Traumatiskt det måste varit!

kram på dig // Fredrik A

Anonym sa...

Stackars vovven.. :(