måndag, februari 28, 2011

Nu är lag less! Jag måste fixa en ny hemsida! Den som är nu funkar inte bra alls! Fick in några bilder men det gick inte att skriva bildtext! Blir så less! Så när man ska ta bort text, ja då försviner alla bilder man satt in! Nä jag har inte tid med sånt svammel! En ny kategori är också uppe=) Inte så välfylld ännu men...

Har suttit framför datorn ett tag och fixat med papper. Nånting har hänt med min mail för det fattas typ 50 mail! Så jag har lite bekymmer nu kan man säga. Fakturor och sånt som är borta, fattar ingenting! Hur kan det bara försvinna? Men det går förhoppningsvis att lösa på nåt sätt...Har ätit nästan en hel påse med Läkerol Giants och nu har jag ont i magen! =( Ingen bra idé tydligen. Man lär sig nåt nytt varje dag!

Nä om man skulle ta och säga hejdå och god natt!

Inga kommentarer: