söndag, februari 06, 2011

Shit va rädd jag blev när jag kom hem igår! Tre älgar hoppade över staketet från grannens gård! Men innan jag hade hittat kameran hann de ju gå iväg.

Nu fick jag upp bilderna på tofflorna på hemsidan. Det kommer snart upp en ny kategori där också, så håll utkik=)

Jag tänkte att vi skulle fara ut på en liten skotertur idag. Det är inte så kul väder, mulet och snö ibland. Men det är "bara" -15 så man kan ju köra skoter. Får se om vi kommer iväg innan det blir mörkt, måste ploga gården först.

Helt otroligt att jag inte fick ont i nacken igår efter allt syande! Satt i typ 12 timmar! Inte helt i sträck men ändå. Har faktiskt inte haft ont i nacken på ett tag nu=) Inte på två veckor i alla fall. Så himla skönt. Men ryggen känner jag av ibland.

Nä nu får vi göra ett ryck!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: