tisdag, februari 22, 2011

Nu är det full rulle! Det har varit bra med folk i butiken idag och det är så himla kul! Men samtidigt skönt att vara hemma efter en lång dag. Idag blev jag klar med en killingmössa för barn som jag började med igår och jag är dönöjd med den! Den blev så himla fin! Jag har pratat med en kompis som bor i Norge och bett honom kolla upp nåt ställe man kan få tag på killingskinn. Ska väl inte vara så svårt egentligen, det finns ju en miljard getter i det landet! Fast om det finns i Sverige så är det ju bäst så klart, så slipper man import historien. Är det nån som vet?=) Jag har letat och letat utan framgång...

Idag har det som vanligt varit svinkallt! Usch! Vi åkte upp till Kiruna vid halv åtta och lämnade in bilen på verkstad, motorvärmarn är ju paj. Sen åt vi frukost på Safari och vi trodde helt klart att vi skulle vara först där kl 08:10, men ICKE, det var redan fyra pers där! haha

Viktor är här och lagar middag åt oss! Vilken lyx va?=) Så himla skönt att slippa laga mat när man kommer hem halv nio på kvällen!

Nä nu ska jag slappa en stund, äta och sen börja sy ett nytt tennarmband! =)

God kväll!

Inga kommentarer: