onsdag, februari 09, 2011

Tjolahopp!

Kom hem från Tupperwareparty nyss. Beställde typ tre saker, fastän jag inte hade tänkt köpa nåt. Men de får alltid en att "behöva" nåt! Nä men de har en massa saker som är bra, och håller! Jag har några saker som jag fått av morsan som hon haft sen jag var liten typ.

Idag har jag varit och köpt en ny symaskin. Det gick inte längre med mommos gamla! Men jag har inte packat upp den än för jag fick så sjukt ont i nacken och huvet! Bara för att jag sa för nån dag sen att jag mått så bra så länge! Jag har iofs varit dålig på att träna de senaste veckan så jag får väl skylla mig själv...Jag vilade nån timme och for på partyt och där släppte allt! Huvudvärken var som bortblåst efter 10 min. Så himla skönt! Vet inte vad det berodde på? Stress? Troligtvis!

Trevlig kväll och god natt!

Inga kommentarer: