söndag, februari 20, 2011

Hej!

Nu är det endast -20 typ, så himla skööönt! nu kan man t om gå utanför dörren!

Jag har suttit hemma och sytt klart de sista armbanden som jag började med för nån dag sen. Tycker det är mycket lättare att sy armband hemma, för det är så mycket pill och då är det skönt att sitta uppkrypen i soffan och pilla! Tror jag ska lämna alla armbandsmaterial här så att jag alltid kan sitta hemma och göra dem.
Ska snart åka till butiken och fixa med lite grejer, mamma kommer och hämtar mig. Bra för då får jag med mig lite grejer som ska dit.

Var just inne på min lillasysters blogg och läste lite. Hon är nämligen på äventyr i USA och det är väldigt spännande och se vad de gör där borta=) Hoppas hon sätter upp bilder snart så man får se hur det ser ut också! Gå gärna in och läs om hennes resa: www.bruksschafer.blogspot.com

Nu ska jag packa ihop mina saker och sen åka!

Ha en fin dag i solen=)

Inga kommentarer: