fredag, februari 25, 2011

Morron!

Det är bara -10 grader idag! Tjohooo! Fast det snöar ju så man ser inte ett skit, allt är bara vitt. Men det är bara -10! =) Man får liksom det ena eller det andra verkar det som, antingen askallt och sol, eller milt och snö! Men men...

Jag hade tänkt att jag ska hälsa på lite grann så här på förmiddan, det blir lite sent för sånt efter jobbet. Får se hur länge det tar innan jag har hunnit fixa i ordning med allt här, tänkte diska och dammsuga.

Jag fotade inte den lilla killingmössan ordentligt utan bara en dålig bild med min lilla kamera, och nu är den såld! Men jag känner hon som köpte den så jag kanske kan få fota den ändå. Vill ju lägga upp den på hemsidan också! Kanske måste köpa ett nytt objektiv, får se.

Ha en bra dag, jobba hårt!

Inga kommentarer: