torsdag, januari 20, 2011

God kväll!

Jag är lite less...Våran lilla dator har fått virus, men vi har fixat det nu! MEN när vi rensade bort allt försvann ju alla adresser som jag sparat som favoriter! Sidor som jag samlat på mig i flera månader när jag sökt olika saker till mitt företag. Och nu är allt borta! Nu när jag äntligen har startat företaget och behöver alla dessa adresser! Så jäkla typiskt=( Men det är väl bara att börja söka igen då, men det hade ju varit så mycket lättare och sparat mig en massa tid...*suck*

Kom just hem från jobbet. Har jobbat på ICEHOTEL med en grupp som ankom sent. Kul att jobba med lite sånt ibland också! Träffade några gamla arbetskompisar där också så det var ju kul.

Jag vaknade tidigt idag av pappa som kom hit och behövde nyckeln hem till honom för han var utelåst. Han har jobbat natt och Doris hade åkt till jobbet och han hade ingen nyckel! Så jag har vänt tillbaka dygnet ganska bra nu tycker jag.

God natt!

Inga kommentarer: