lördag, januari 15, 2011

Jag har sett solen!=) Jag och syster har åkt till Laukoluspa för att hälsa på, och hela vägen hit såg man solen! Det var så himla vackert! Man ser ju solen i Kiruna men det dröjer inte länge innan man ser den i Jukkas också! Skönt att man äntligen får se den igen. Det är ju ljust rätt länge nu, till typ 15 nånting.

Fast det är ju -33 så det är ju ändå inte så kul att vara ute, trots solen! Erik har åkt till jobbet, han ska på övernattningstur. Shit va trist när det är så kallt! Men nog går det säkert bra.
Jag ska tillbringa några timmar i butiken när jag kommer ner hade jag tänkt.

Det är så himla skönt att slippa värk! Har inte ont i varken ryggen, nacken eller huvet idag! Har bokat en tid hos min sjukgymnast på onsdag. Får se vad hon har att säga. Troligtvis -träna, träna träna! Den bästa träningen är i bassängen på lassa och det har ju varit stängt hela jul- och nyårshelgen så jag har inte kunnat köra där på ett tag men nu måste jag komma igång igen!

Snart ska vi åka tillbaka mot Kiruna.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: