måndag, januari 17, 2011

Jag han inte träffa Holger idag=( Mötet på banken tog betydligt mycket längre tid än jag trodde! Och sen en massa annat tjorv på stan innan vi ens tog oss hem. Men han är ju kvar imorrn=)

Jag har varvat Super Mario på DSi nu! Klarade sista bossen på typ 2-3 liv bara! Men det är fortfarande en massa banor som inte är gjorda t om två världar som är kvar?! Konstigt att man kan komma till sista världen utan att ha gjort fyran och sexan! Får försöka lista ut hur man kommer tar sig till dom...

Imorgon ska jag försöka komma upp tidigt! Erik brukar ju sätta min mobil på ringning kl 07:30 plus att tv:n startar kl 08:00. Idag vaknade jag av att Skatteverket ringde och då var klockan 10!! Fast det klart, lägger man sig inte i tid då är det inte så kul att gå upp tidigt heller! Så jag får skylla mig själv med andra ord...

Nä jag ska borsta tänderna och krypa till kojs

God Natt

Inga kommentarer: