måndag, december 28, 2009

Äntligen hemma! Igår när vi kom hem fick Erik ett litet sammanbrott! Det har snöat typ 2 dec och snöslungan gick inte igång...Bilen startade inte heller! =) Han blev lite trött. Vi har fortfarande inte fått bort snön och det fortsätter bara att snöa! Men farsan lovade att han skulle köra bort det med fyrhjulingen imorgon.
Anna var här nyss med Steve, han var trevlig. Jobbigt att prata engelska hela tiden, då inser man hur jäkla kass man egentligen är! Erik bakade en god äppelpaj som jag inte kunde stå emot fastän jag bestämt mig för att inte äta så mycket skit. Det får bli efter nyår=)
Imorgon ska jag träffa Maria, hennes mage måste ha blivit rätt stor nu ändå, ungen kommer ju i mars. Ska bli kul!
Måste faktiskt hålla med om att det inte bli nån vidare julstämmning när det regnar! Det ska vara snö och kallt och mörkt! Julafton i Värnamo var vit men på juldagen spöregnade det och det kändes inte alls som jul. Jag ville ju se gröna gräsmattor, det fick jag inte men det var äpplen i träna och gröna löv på buskarna, bäcken var öppen...Men nu har jag upplevt det oxå och det är jag glad för! Nåväl, nu är vi hemma igen och jobb ända till mars. Ett år kvar till nästa jul. Tror faktiskt inte att jag någonsin kommer att avguda juletiden, ev när jag får egna barn. Men det lär ju dröja=)

Inga kommentarer: