fredag, december 11, 2009

Fy alltså vad Redbull inte är gott! Men det gjorde susen, nu är jag pigg som en mört igen=) Jag börjar må så himla dåligt när jag blir för trött men det hjälpte faktiskt med Redbull, en stund i af. Jag fick visa legg idag på Konsum när jag köpte den oxå! Man får ju ta det som en komplimang! De har ju kommit på en policy att de inte säljer energidrycker till folk under 18, inte tändare heller för den delen. Ganska bra iofs. Och ser jag ut som en 17 åring så är jag glad =)
Erik åkte fast av Polisen idag! 2000:- i böter, körde för fort! Där rök de julklappspengarna! Så familjen; det blir inga julklappar i år!
Snart måste jag börja koka lingondricka, ska bara tömma kaffemaskinen först. Finns det en slaskrensare nånstans? Guidestugan kanske...Kollar
God natt förresten, till er som får sova...Fast ni sover väl redan iofs...Hoppas ni sover bra!

Inga kommentarer: