fredag, december 25, 2009



Detta har jag fotat idag men jag har ställt in datumet fel. Tomteservetten är av de som Bibbi och Sven fick av mamma i julklapp=)
Det har regnat typ hela dan! Konstigt när regnet smattrar nog fönstret! =)
Har inte hänt så himla mycket här idag. Jag har stickat färdigt en vante jag började på igår och börjat på den andra. Eriks syster Ida och hennes Pelle kom idag. Vi har varit i skogen och letat efter julklappar (!). Nån tradition som de har här. Det regnade för fullt dessutom när vi gick där i mörkret. Nåväl=) Ätit lutfisk (jag åt ej) och spelat julklappsspel! Man kastar tärning och när man får en sexa får man ta ett paket, när alla paket är slut, öppnas alla paket av de som fick och spelet fortsätter! Slå med tärning, får du en sexa ta en av sakerna nån annan fått och håll på så i 7 min. Sen om alla inte är nöjda fortsätter det 5 min till! Det slutade med att Erik inte fick nåt och jag fick två paket muffinsformar i jättestorlek=)
Imorgon ska vi in till Ljungby och äta hos faster Bittan och farfar Evert. Vi tänkte åka in ganska tidigt och gå på stan en sväng. Hoppas det inte regnar!
Hoppas allt är bra där hemma, vi kommer snart! =)

Inga kommentarer: