tisdag, december 15, 2009

Jag är hungrig! Blev det typ 10 minuter efter att jag kom till jobbet! Så himla jobbigt för det finns verkligen ingenting att äta! Har druckit ett antal koppar varm choklad som har stillat lite men har fortfarande ont i magen. Funderar på om jag ska gå upp till restaurangen och äta frukost när jag slutar. Tänkte på det redan efter förra skiftet för då var jag oxå väldigt hungrig. Det beror på hur trött jag är, om jag inte är så trött går jag dit annars åker jag hem och sover direkt. I natt har det inte hänt mycket, Dressing Room var i tipptopp-skick när jag kom! Man blir så glad när det är så=) Det har typ sett förjävligt ut alla kvällar förutom idag. Och inte så mycket spring i korridorerna heller, allt är lugnt och tyst. Ja förresten var det upp en kille här nyss och drack en mugg lingondricka, han frös nog lite. Jag sa till Erik att han skulle väcka mig vid ett idag. Vi är båda lediga och jag måste vända tillbaka dygnet. Det är sjukt jobbigt men man måste ju! Är ledig tis, ons, tor. Ska bli skönt! Sen jobbar jag bara fem dar och sen åker vi=)) Erik har oxå fått klartecken nu på att vara ledig över jul! Fast han jobbar kväll den 27:de, samma dag vi kommer hem. Men vi landar ju rätt tidigt ändå så det är ju lugnt. Ska bli kul, jag längtar faktiskt! Jag har ju som aldrig tyckt att julen är speciellt rolig. Mest jobbig. Men nu känns det helt annorlunda, ska bli mysigt att komma ner till Småland igen och fira på ett annat sätt än jag brukar. Eller ja med andra människor helt enkelt bara. Antar att de firar på samma sätt som vi; mat, Kalle, julgran, julklapp, typ...Jaja det återstår väl att se=) Men det blir i alla fall inte som jag är van vid. Jag måste ta med mig en spruta oxå! Hoppas jag inte glömmer det, för Apoteken lär ju inte vara öppna över jul...Undrar om inte "Tomten är far till alla barnen" visas på tv nån av juldagarna? Måste ta med den annars, det är min komma-i-julstämmning-film!

Inga kommentarer: