söndag, december 13, 2009

Socker funkar nästan lika bra om Redbull! Hade ingen med mig idag men fick istället två klubbor av Jessica i repan om jag blev hyffsat pigg av=) Men det varade inte så länge! Men nu har jag kanske börjat vänja mig vid denna dygnsrytm, känner mig inte lika trött. Det har sprungit folk uppe hela natten typ. En gubbe sitter redan i bastun!
Måste försöka sova lite längre idag, sov bara 5 timmar igår. Det är svårt att sova på dagtid tycker jag, minsta ljud och man vaknar och kan icke somna om! Idag vaknade jag halv 1 av att Erik klädde på sig och var påväg till jobbet. Nu börjar han vid 8 så han drar väl just efter att jag kommit hem och då är det tyst hela förmiddan i af så jag kan sova ifred.
Nä nog är jag trött alltid! Jobba på natten är inte kul...kan inte vara bra för kroppen heller! Två nätter kvar, sen ledig tre dar! Fast första dan lär man ju bara sova bort, slutar ju 7 på morgonen. Nä ett sista ryck! Sen..
GOD NATT

Inga kommentarer: