tisdag, december 08, 2009

Nu börjar det se riktigt bra ut i Dressing Room och med tanke på att hotellet öppnar på torsdag så är ju det positivt! Har grejat lite med prislistor och packlistor och dymolappar bakom disken idag. Men större delen av dan har vi donat med en jättegrupp på 150 pers som kommer på torsdag. Sista fixet med det imorgon men jag är ju ledig plus att jag jobbar natt när de kommer så jag kommer inte att ha med de att göra alls. Så det blir rätt lugnt för mig den första veckan eftersom jag jobbar natt, händer ju inte så mycket på natten, plus att det bara är 9 rum som öppnar på torsdag så det kommer ju inte vara så många att de sovsäckar åt. Hoppas bara att alla de håller sig på sina rum hela natten=)
Ska försöka vara uppe så länge som möjligt ikväll och sova länge imorgon, samma på onsdag, för att det ska vara lättare sen när jag ska vara uppe hela natten. Fast jag lär ju inte få sova så länge imorgon, syrran ringer när hon vaknar och då ska vi ut och rida.
Snart blir det fläskfilémiddag=)

Inga kommentarer: