torsdag, december 31, 2009

Nyårsafton och den vanliga nyårsångesten har innfunnit sig! Jag har nog aldrig gillat nyår (gillar ju inte julen heller iofs). Tror att det började för 11 år sen när min kusin (5år) och hans mamma dog i en bilolycka några dagar före nyår. Nyårsafton det året var inte kul och det har som hållit i sig sen dess :( Har aldrig heller varit ut eller druckit en endaste droppe på nyår, håller fast vid det. I år jobbar dessutom Erik hela natten (precis som förra året) så jag känner mig extra ensam trots att jag är hos farsan och alla andra är här, det hade varit så skönt att han honom här! Vill helst bara åka hem och lägga mig och kolla tv och låtsas som att det är som vilken vanlig dag som helst...Kan man göra så?

Jag jobbade till sju och åkte direkt hit. Vi har ätit jättegod mat, Doris hade lagat älgstek=)*mums* Sen har det som inte hänt så mycket mer, jag försöker få dem att spela nåt kul spel eller nåt med mig men ingen verkar intresserad, alla sitter framför teven! Ja farsan var ute och sköt en eller två raketer med Albin nyss...

Funderar på att åka ner till morsan en sväng och sen åka hem och sova, börjar ju ändå halv sju imorrn! Ska i all fall gå en trappa ner och kolla vad de har för sig där nere, om det blir nån action eller ej!

Gott nytt år 2010!!!

Inga kommentarer: