söndag, december 26, 2010


Detta är våran gran. Den ser lite sne ut=) Nu är väl julen strax över va? Vi ska väl äta en sista julmåltid här ikväll men sen inge mer! Jag gillar inte att hålla på med julmat i flera herrans dagar. Jag bjöd hit Viktor som har jobbat hela julen och inte fått nån julmat förutom en laxmacka. Han och Erik är ute och kör skoter just nu, trots att det är -18! Jag ides inte följa, tycker inte det är kul när det är så kallt!

Nu först har jag diskat bort allt från julafton för igår gjorde vi absolut ingenting! Sov halva dan och sen tog vi det bara lugnt. Jag somnade på soffan hos farsan och sen på soffan hemma och ändå kunde jag sova när jag la mig i sängen! Helt galet trött. Känner mig lite halvslö idag med men det är ju som sagt fortfarande jul så man får vila=) Imorgon börjar förberedelserna i lokalen!

Min mobil är fortfarande spärrad så bli inte ledsen om du inte får svar på ditt sms!

Ha en bra eftermiddag och kväll!

Inga kommentarer: