onsdag, december 01, 2010

Brrr...Kom just hem från stugan. Har varit där i två timmar och rivit tapeter och nu är jag genomkall! Vi bestämde nämligen igår att vi skulle flytta tillbaka! INNAN jul=) Så nu måste vi jobba fort här! Höll på med tapeterna tills fingrarna var stela..Jag glömde så klart nyckeln till vedboden så jag kunde inte göra eld! Men jag fick lite gjort ändå.

Nu tänkte jag fortsätta packa några kartonger. Jag börjar med sånt vi inte använder som ska till förrådet och så tar vi det alla nödvändigaste sist. Allt vi har här nu kommer aldrig rymmas i stugan nämligen. Och man har ju märkt nu att det är ju sjukt mycket grejer man inte ens har kollat på sen man flyttade hit, alltså behöver vi inte ha det inne utan sätter det i förrådet direkt.

Annars är det rätt skönt väder idag! Tidigare när jag var ute var det bara -5 men nu är det -10, och det är nog skönt=)

Nä jag ska fortsätta här=)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: