måndag, december 20, 2010

Idag har vi julhandlat. Tänkte vara smart och göra det idag och inte typ på torsdag! Och det var faktiskt rätt lugnt på coop på förmiddan. Skönt att ha gjort bort det redan. Fast jag slår vad om att det är nåt vi glömt när vi väl börjar duka upp, men som tur är så är jukkas-konka öppet 9-14 på julafton så det är lugnt=)

Imorgon blir det definitivt julgranshämtning! Imorse var det -29 men nu är det bara -19, värsta blidan, så vi hoppas på att det håller i sig till imorrn! Jag ska på möte vid 11 men så fort jag är klar åker jag hem så vi hinner innan det blir mörkt.

Jag fattar fortfarande inte att det snart är julafton! Har så mycket annat i skallen...Nu har vi fått i ordning nästan allt här hemma, och jag säger det igen, jag kommer aldrig mer att flytta! Ja, kanske eventuellt att jag gör det när vi byggt vårt nya hus=)

Jo, förresten...Jag har lyckats spärra min mobil så jag kan inte ringa eller skicka sms. Så om ni inte får nåt svar på sms eller att jag inte ringer upp så är det därför! Om Erik är i närheten lånar jag hans telefon givetvis, men annars så vet ni varför.

Nu ska jag sova

God natt

Inga kommentarer: