tisdag, december 14, 2010

Tjingeling!

Jag sitter och slappar och kollar på Musikhjälpen på svt2. Det är rätt kul och kolla på faktiskt! Nour är ju så himla rolig! Och Martina hör man ju typ varje morgon på p3 och det är kul att få ett ansikte på en röst liksom! Fast hennes röst passar inte alls hennes kropp tycker jag! Hon har en jättemjuk och snäll liten röst, och själv är hon inte så liten, svarthårig och ser inte jättesnäll ut! Passar inte alls ju...Passar i alla fall inte med den bilden jag fått genom att bara lyssna på hennes röst=) Samma med Patti Hansén som jobbade på samma morgonprogram på p3, jag trodde han var en flintskallig äldre lönnfet gubbe, (han sa alltid att han är flint),och sen när man går in på deras hemsida och kollar så är han värsta biffen! Visserligen flint, eller ja flint och flint men rakad skalle, och jättevältränad! Jag blev helt chockad=)Så kan det bli...Undra hur folk hade föreställts sig mig om de bara hört min röst..? Hade vart kul och testa=)

Idag är det inte alls lika kallt som igår! Shit, man gjorde allt för att slippa gå ut. Som kallast igår hade jag -29! Vem vill gå ut då om man inte måste liksom!? Men idag är det bara -13!=) Ska gå en promenad med Bruno strax tänkte jag.

Guuuud va det är trist när Erik jobbar sent. Vi har helt totalt vänt på dygnet också. Han kom väl hem vid 22:30 igår och när klockan var 23:40 börjar jag diska! Nä det här måste vi ändra på, det funkar inte!

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: