onsdag, december 15, 2010

Vi skulle ju så stor leta julgran idag, MEN det var -24 i morse så vi var inte så peppade. Och nu är det -7!? Så himla typiskt, för nu ser man ju inget!

Jag är hemma först nu. Jag och syster har promenerat med hundarna och innan det var vi hos Ida-Maria och åt kok. Mycket trevligt=)
Innan det var jag och jobbade. På ett nytt jobb! Sameskolan. Det gick bra trots att jag aldrig jobbat på en skola och inte hade någon som helst aning om hur nåt funkar. Var med på badhuset t om. Ska jobba där imorgon också men sen blir det nog inget mer, kände att det inte är nåt för mig det där. Fast det kanske bara känns så nu efter första dan när man inte vet hur nåt funkar, kanske blir bra när man kommer in i allt. Jaja, får väl se...

Nu ska jag slappna av en stund och sen ska jag åka upp och hämta Erik från jobbet.

God kväll!

Inga kommentarer: