fredag, december 31, 2010

Hallåj!

Då var det nyårsafton då. Helt galet. Tycker det här året har gått så himla fort. Vid den här tiden förra året trodde jag att 2010 skulle var ett år då det hände grejer, men tyvärr hände det väl inte så speciellt mycket, inte för mig i alla fall. Fast 2011, då jävlar!=) Trodde väl att jag skulle ha fått i gång företaget detta år men jag la ju det på is efter allt tjorv med Kommunen. Hade jag inte lyssnat på snurriga tanter på det där stället hade det varit igång i somras eller höstas redan. Men men.. Nu är det nya tag!

Jag sitter och tar igen mig lite, fick så sjukt ont i ryggen när jag satt i bilen påväg hem från stan. Jag och mamma och Tommy har och fikat nyårsfika hos mommo. Erik är på jobbet men han trodde väl att han skulle kunna komma hem tidigare så vi får väl se, det vore ju trevligt! Kl 19 ska vi äta middag hos far och jag ska fixa efterrätten. Kanske börjar bli dax att börja ordna med saker, har ingen aning om vad jag ska ha på mig eller nåt. Om det nu är så noga...?

Jag önskar alla som läser denna blogg ett gott nytt år och att ni får en fantastisk kväll med era nära och kära!

GOTT NYTT ÅR!!

Inga kommentarer: