måndag, december 27, 2010

Jag hade ställt klockan på 08:00 för jag tänkte ta mig till stan med 10 bussen. Vaknade 10:30! Jaja det var ju skönt att sova i af, så jag tänkte att jag tar nästa buss som går 14:00. Började kolla en dokumentär på svtplay som heter Kapten Nemos barn eller nåt sånt, och var helt inne i den utan att alls tänka på tiden, så jag missade 14 bussen också! Så nu är jag lite less... Kan ju ta nästa buss men jag lär inte hinna med nånting alls då innan sista bussen tillbaka går! *suck* Får väl göra ett nytt försök imorgon.

Värdelöst att sova så himla länge också, jag har inte varit vaken länge och nu är det redan mörkt! Man måste ju ta vara på den ljusa tiden vi får nu istället för att sova! Bara dumt.

Nåväl får väl göra nåt bra av denna dag ändå...

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: