tisdag, maj 31, 2011

Beställt!

Nu har jag beställt hem två böcker; "Den motvillige monarken" och "Även tystnaden har ett slut: mina sex år av fångenskap i den Colombianska djungeln". Ska bli intressant att läsa den där boken om knugen, jag tror nämligen att han ljuger! Såg lite av intervjun på tv igår och han är ju sjukt dålig på att ljuga! Alltså visst, han får göra exakt vad han vill, jag bryr mig inte, men jag tycker att han åtminstone kan vara ärlig! Ska bli intressant att se vad han säger när bilderna kommer upp, de ska publiceras snart...Den andra boken verkar också rätt intressant. En kvinnlig journalist tror jag hon är, som blev tillfångatagen av farc gerillan men lyckades tillslut fly.

Usch vilken seg dag! Jag har bara suttit inne och degat hela eftermiddan. Slumrade på soffan en sväng också! Suck. Men nu ska jag dra till stan och vänta på att våran båttrailer ska komma dit med lastbil från Luleå, och sen hämta Erkki från jobbet.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: