torsdag, maj 05, 2011

Träningen idag gick bra. Gymmet var helt okej, men jag hade aldrig lyckats hitta till omklädningsrummet om de inte visat mig. Jag har ju typ aldrig varit på Sporthallens övre planer, (boxningslokalen ligger på markplan, bowlingen oxå!) och de hade ingen skylt som visade vart omklädningsrummet var. Gymmet ligger högst upp, omklädningsrummet på andra plan och bastun längst ner! Hur ska man då göra om man vill basta? Klä på sig svettig och gå ner och basta? Inte kul. Det som också var dåligt var att de inte fixat med musiken, iofs kom en kille med en radio efter ett tag. Det fanns ingenstans att fylla vattenflaskan. Orka gå ner till omklädningsrummet som inte bara ligger på våningen nedanför utan på andra sidan av byggnaden! Men det skulle också fixas sa killen jag påpekade det för. Så det kan nog bli helt okej att träna där i sommar. (Hur mycket det nu kommer att bli)

Vi har just ätit en sen middag efter att ha packat färdigt kälken och skotern på släpet redo att åka. Vi åker imorrn eftermiddag. Ska bli kul med en sista skotertur!

Kozzan och Elli var förbi också med sin nya bil. En bubbla från - 56! Den var jättegullig=)

Nu ska jag sätt mig framför teven och slappa en stund innan det är god natt!

Inga kommentarer: