fredag, maj 27, 2011

God morr!

Trist grå dag idag verkar det som! Typ +4 grader! Storm. MEN vi ska ut och springa, trots det. Jag kommer att typ krypa fram, har ju inte sprungit sen förra året vid den här tiden. Runt Lompis sjön är det idag, jag, Evelina och syrran. Och de två har ju redan börjat sin löpsäsong för typ en månad sen! Så det kommer bli tufft för mig...Men jag får försöka hinna med! hehe

Frågan är om vi ska åka till Luleå i helg och hälsa på Hogge. Det hade varit kul, jag har fortfarande inte sett deras nya stuga som var ny för typ 5 år sen eller nåt! Men samtidigt hade det varit roligare att åka när det blir lite mer sommar, så man kanske kan sola och bada...Plus att vi var borta förra veckan och helgen före det och nästa helg ska vi till Norge med Duoddaras. Det blir mycket fläng. Vi har lite att göra här hemma också...Får se hur det blir.

Nu ska jag packa klart mina grejer för kusin kommer snart och hämtar upp mig.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det fixar du lätt! /B2